העבודות

» מערכת לניהול תקלות למוצרים

מערכת לניהול תקלות למוצרי החברה שמותקנים אצל לקוחות

 

המערכת מיודעת לחברות היי טק וסטארטאפ והיא נועדה לניהול מספר רב של בעיות שמגיעות מלקוחות שונים המשתמשים ובגרסאות שנות והיא עוזרת במעקב אחרי הטיפול באותם תקלות תוך כדי ניהול סדר היום של אנשי צוות התמיכה של החברה.
הצורה שהמערכת בנויה מאפשר למנהל להיות מעודכן בכל רגע נתון בכל הסטטוסים של כל התקלות הפתוחות בלי לאתר כל איש צוות בנפרד ולקבל ממנו עדכון.

המערכת כולה בנויה משמאל לימין והיא מוצגת באנגלית (אך ניתן בקלות להפוך אותה לעברית)

 

מבנה המערכת

בחלק העליון נמצא הלוגו של החברה (ניתן לשינוי) , שם המערכת (ניתן לשינוי)

האמצע (העיקר) - הדף הרלוונטי בו צופים המוצג על ידי רשימה (האורך תלוי במספר הרשומות) מתחת לכל כותרת יש אפשרות לסינון על ידי הזנת טקסט והסינון מתבצא בזמן  אמת.

החלק התחתון – יכול להכיל רשימה של קישורים נוספים למערכות נוספות שיש בארגון.

 

 

המערכת בנויה באופן הבא:

1.      דף התחברות ראשי (LOGIN) – רק מי שמוגדר כמנהל יכול להתחבר למערכת עם הרשאות לשנות  להוסיף וכל שאר המשתשמים יכולים להתחבר ללא שם משתמש עם הרשאות קריאה.

2.      דף בעיות פתוחות (OPEN ISSUES) – דף זה מנהל את כל התקלות שהגיעו מלקוחות והוא מסונן לפי חשיבות ותאריך בו התקלה נפתחה כברירת מחדל (ניתן לסנן על פי ערכים אחרים ראו אופציות סינון למטה)

 

3.      בקשות (WISH LIST)– דף זה מאגד את כל בקשות שמגיעות מלקוחות החברה אנשי מכירות אנשי תמיכה שנמצאים אצל לקוחות ונמצאים בקשר עם אנשי המפתח טכנאים .
כל בקשה שמגיעה מתועדת ונלקחת בחשבון בישיבות שמחליטים על תכולת הגירסא הבאה.

 

4.      תקלות ידועות (KNOWN LIMITATION) – דף זה עוזר בניהול של כל הבעיות שהתגלו בגירסא מסויימת אצל לקוחות ,ושהוחלט לא לטפל ולכן הוא רק מתועד בדף זה כדי למנוע עבודה כפולה על בעיה שכבר אותרה וככל הנראה כבר טופלה בגירסא מתקדמת יותר.

 

5.      לקוחות (CUSTOMERS) – דף זה מציג מידע לגבי איזה מוצר וגירסא מותקנת אצל כל לקוח וכל מידע רלוונטי לאותו לקוח (למשל נתוני התחברות מרחוק לאותו לקוח, כמה מערכות וכו)

 

6.      מפת דרכים (ROADMAP)– דף זה נועד להציג רשימה עם תאריכים בעתיד בו  בגירסאות הבאות למשל את כל התכונות החדשות (הפיצרים) ומציין באיזה גירסא הם יהיו זמינים ללקוחות ובאיזה גירסא. ובנוסף באיזה תאריכים הגירסאות החדשות יהיו זמינות ללקוחות.

 

7.      דף מטלות (ACTION ITEMS) - דף זה נועד לניהול משימות יומי ומעקב אחרי כל המשימות שעדיין פתוחות. דף זה נגיש לכולם (מנהל והעובדים) וכל משימה יכולה להיות משוייכת לחבר צוות מסויים ובעזרתו המנהל יכול לנהל את כל המשימות לכל איש צוות בנפרד, דף זה עוזר לכל חברי הצוות להיות ממוקדים ביום עבודה שלהם על פי רשימת התקלות שלהם, להוסיף עדכונים במידה ויש וכך המנהל יכול לקבל תמונת מצב בכל רגע נתון.

 

*בתחתית כל דף יש טופס הוספת רשומה חדשה (הטופס מוצג רק למשתמש מסוג  מנהל ורק הוא יכול להוסיף רשומה חדשה)

 

 

שדות זמנים (רלוונטי לכל הדפים למעט שינויים קטנים בהתאם לרוונטיות בכל דף)

1.      מספר סידוי של התקלה (והיא צבוע על פי החשיבות שלה וכך גם הרשימה ממויינת)

2.      שם הלקוח

3.      תיאור התקלה

4.      תאריך פתיחה

5.      איש קשר (שם המדווח)

6.      מי מטפל בתקלה (שם איש הצוות , מפתח)

7.      סטטוס (ראו רשימת סטטוסים בהמשך)

8.      מספר גירסא התוכנה

9.      פעולה (עדכון , צפייה בעוד מידע רלוונטי, עריכה)

*כמות השדות משתנה מדף לדף על סמך הרלוונטיות לאותו הדף

 

 

מידע על המערכת כללי

רק מנהל יכול להוסיף בעיות חדשות , לשנות סטטוס של בעיות קיימות , לסמן בעיות שטופלו ותוקנו כבעיה סגור

המערכת מציגה על כל התקלות הפתוחות ותקלות שנסגרו בהצלחה ב -10 ימים האחרונים

 

 

חשיבות: ישנם שלושה סוגים

1.      גבוה – מסומן בצבע אדום

2.      בינוני – מסומן בצבע כתום

3.      נמוך  - מסומן בצבע צהוב

 

 

סטטוסים:

1.      פתוח – כל תקלה חדשה נפתחת בסטטוס הזה באופן אוטומטי  (מסומן בלבן)

2.      סגור -  תקלה שטופלה בהצלחה ונסגרה  (מסומן בתכלת בהיר)

3.      בעבודה – תקלה שהקבלה והעבודה עליה כבר התחילה אך טרם הסתיימה. (מסומן בלבן)

4.      בעיה ידוע – כשאר התקלה ידועה והיא כוונה לטפל בה עקב מספר סיבות בגירסה הנוכחית (מסומן בלבן)

 

 

אופציות סינון: ניתן לסנן את התצוגה על פי הפרמטרים הבאים:

1.      הסטטוס תקלה

2.      התאריך

3.      חשיבות

4.      לקוח

5.      הצגת כל התקלות שטופלו בהצלחה

6.      אחר: _____ (ניתן להוסיף עוד ערכים לסינון)

 

 

המערכת בנויה לשינויים והתאמות על פי סוג החברה והצרכים שלה.

לעוד מידע ניתן ליצור קשר בעזרת הטופס בתחתית הדף.